W częstochowskiej Galerii Jurajskiej zachodzą rewolucyjne zmiany: strefa food court, czyli wydzielona część restauracyjna w centrum handlowo-usługowym, prezentuje się jak modna restauracja – eko światła, nowy system komunikacji, interaktywne infokioski oraz ledowe oświetlenie parkingu.

Ale to dopiero początek zmian. Jeszcze w październiku rusza przebudowa całej strefy restauracyjnej food court oraz toalet. Będą to największe tego typu prace od otwarcia Jurajskiej 6 lat temu. Wymienione zostaną krzesła i stoliki, metamorfozie ulegnie także aranżacja całej strefy. Pojawi się podwieszany sufit oraz nowe lampy w industrialnym klimacie. Cała strefa zostanie także odgrodzona od pasażu specjalnymi przepierzeniami. Nowością będą sofy w tej części obiektu. W zamyśle projektantów nowy design strefy ma podkreślić restauracyjny klimat.

– Strefa food court będzie wyglądała bardziej jak restauracja, niż wyspa z krzesłami i stolikami. Zależało nam na tym, aby przenieść klimat modnych lokali z Los Angeles i Nowego Jorku do wnętrza galerii handlowej. Stąd designerskie przepierzenia, nowoczesne wzornictwo mebli, kolorystyka, a także grafiki XXL, które wypełnią jedną ze ścian. Odświeżona strefa posłuży ośmiu restauracjom, jakie znajdują się w jej otoczeniu – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Przebudowa strefy gastronomicznej to nie jedyna zmiana. Na pasażu już stanęły specjalne infokioski. Wkrótce dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający galerie będą mogli wyszukać na nich sklepów, wydarzeń i promocji. Infokioski posłużą także do organizacji akcji prosprzedażowych. W sumie na terenie obiektu postawiono siedem tego typu urządzeń. To pierwsze takie rozwiązanie w galerii handlowej w Częstochowie.

Metamorfozie uległy także oznaczenia wewnątrz galerii. Nowy system komunikacji objął m.in. alejki, klatki schodowe oraz łączniki między galerią a parkingami. Ma on ułatwić klientom poruszanie się po galerii.

Zmiany zaszły także na parkingu podziemnym. Wymieniono tam tradycyjne oświetlenie na dające więcej światła oświetlenie LED. Nowe eko-rozwiązanie ma zapewnić galerii oszczędności, a także zdecydowanie podnieść widoczność i bezpieczeństwo na parkingu.

– Do Jurajskiej nie wpada się już na szybkie zakupy. Wiele osób spędza tutaj całe godziny na zakupach, ale także korzystając z usług kina i restauracji. Ta zmiana podejścia do centrum skłoniła nas do liftingu galerii. Dotyczy to zarówno odświeżenia food court, jak również tego jak ogólnie chcemy być postrzegani – mówi Katarzyna Korpak.

Red. (źródło: propertydesign.pl)

Print Friendly, PDF & Email

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ