Sieć kawiarniana Costa Coffee postawiła na koncept Atlas Design, z zupełnie nowym, kolorowym wystrojem wnętrz lokali i stylowymi dodatkami – wszystko indywidualnie dopasowane do poszczególnych lokalizacji..

Pierwsza kawiarnia w tym modelu powstała w Warszawie przy ul. Siennej na początku wiosny tego roku. Lokal o łącznej powierzchni ok. 150 mkw. oferuje blisko 90 miejsc siedzących, zarówno wewnątrz, jak i w wiosennym ogródku. W przyszłości dzięki połączeniu szerokiej gamy elementów i kolorów każda z kawiarni Costa Coffee ma być unikalna, przy jednoczesnym zachowaniu londyńskiego charakteru. Punktem wyjściowym nowego konceptu jest nowoczesny, loftowy styl Metro.

– W kawiarni łączy się kilka elementów. Oferujemy nowoczesny design, przyjazną atmosferę, doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty. Te elementy się nakładają i nie można ich rozdzielić – wyjaśnia Michał Nowak, Property & Expansion Director.

Sieć Costa Coffee ma wewnętrznych i zewnętrznych projektantów, którzy pracują na podstawie konceptu przygotowanego przez pracownię architektoniczną Stiff + Trevillion. Koncept jest na tyle elastyczny, że pozwala na dostosowanie wyglądu miejsca do otoczenia. Nowy design charakteryzują barwne wnętrza, tworzone z wykorzystaniem trzech różnych palet kolorystycznych i zróżnicowanych materiałów wykończeniowych. Projektanci będą mogli korzystać z zestawów farb i materiałów w różnorodnej kolorystyce, komponując indywidualne przestrzenie, dowolnie wybierając takie dodatkowe elementy uzupełniające wystrój, jak płotki, podłogi, okładziny baru, płytki ceramiczne, oprawy oświetleniowe czy meble.

Costa Coffee to największa w Wielkiej Brytanii i druga co do wielkości na świecie sieć kawiarni z siedzibą w Dunstable. Powstała w 1971 r. w Londynie z inicjatywy dwóch braci pochodzących z Włoch – Sergio i Bruno Costa. W 1995 r. firma została wykupiona przez brytyjskie przedsiębiorstwo Whitbread.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ