Sieć restauracji rybnych North Fish, należąca do North Food Polska S.A, chce rozwijać nowe koncepty. Obecnie uruchamia kolejne restauracje i testuje nowe formaty dla rybnych lokali. Nie odżegnuje się też od franczyzy w mniejszych miastach.

Restauracje North Fish nawiązują do norweskiej tradycji. W ostatnim okresie sieć wprowadziła kilka nowości, wśród których jest możliwość zamawiania ryb i owoców morza, które są grillowane na oczach klientów. W tej formule można zamówić trudno dostępne gatunki morskie, jak np. dorada czy ośmiornice.

Nowością jest też „Nowa Flota Kanapek” podawanych w wypiekanym na miejscu pieczywie. Nazwy kanapek nawiązują np. do okrętów wikingów – Knarr, Snekkar i Drakkar.

Sieć stawia na wykwalifikowanych kucharzy, którzy przyrządzają potrawy z produktów pochodzących od dostawców gwarantujących połowy na ekologicznie czystych łowiskach.

North Fish działa na polskim rynku od 2002 r. Obecnie sieć to 36 restauracji, których właścicielem jest kielecka firma North Food Polska S.A. Większość lokali ma charakter dostosowany do centrów handlowych, ale w sieci znajduje się także restauracja w formacie „Street”, zlokalizowanych przy głównych ulicach.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ