Sieć sklepów Żabka wprowadziła nową markę własną produktów świeżych „Green go”. Nowa propozycja warzywnych sałatek to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta, który pomimo życia w pośpiechu, pragnie dobrze się odżywiać i stawia na świeże składniki.

– Marka „Green go” nie tylko odpowiada na potrzeby konsumentów żyjących w ciągłym biegu, ale i doskonale wpisuje się w format convenience. Do wygodnych, łatwych i szybkich zakupów w Żabce dołączyła możliwość zakupu fit posiłków gotowych do natychmiastowego spożycia. To oferta, która wychodzi naprzeciw trendom i pokazuje, że szybkie dania mogą być także zdrowe – mówi Łukasz Wołowiec, starszy kierownik kategorii Quick Meal Solutions Żabka Polska.

Artykuły z linii „Green Go” to m.in. shakery sałatkowe posiadające plastikowy widelczyk i zaokrąglone wieko, które umożliwia dokładne wymieszanie sałatki z dressingiem. Marka „Green Go” dostępna jest obecnie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów, ale – jak informuje sieć – niewykluczone jest rozpowszechnienie tych indeksów w pozostałych punktach.

– Przed nami ogromne wyzwanie, jakim jest zmiana postrzegania produktów gotowych do spożycia jako niezdrowych i kalorycznych. Nasza nowa marka własna, zgodna ze światowymi trendami, udowadnia, że szybkie przekąski mogą być też zdrowe – ocenia odpowiedzialny za markę „Green Go” Łukasz Wołowiec. 

Wśród produktów marki „Green go” znalazły się np.: Sałatkowy lunch box: cezar, grecki, z tuńczykiem, Sałatkowy shake: rukola z bekonem, caprese. Dostawcą produktów jest Green Factory.

Źródło: Żabka

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ