Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, żółtą koszulkę „Klasyfikacji Generalnej Carrefour” wręczy w tym roku na 7 etapach wyścigu, a zwycięzcy całego wydarzenia przekaże nagrodę w wysokości 25 tys. zł. Sieć przygotowała także wiele atrakcji dla kibiców, zarówno na startach jak i na metach poszczególnych etapów.

29 lipca br. w Krakowie wystartował 74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska. Tegoroczny wyścig to 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour, która przygotowała na trasie sportowe atrakcje podczas całego wyścigu.

– Carrefour na świecie od lat wspiera najważniejsze wyścigi kolarskie takie jak m.in. hiszpańska La Vuelta czy słynny Tour de France. Poprzez wsparcie wydarzeń sportowych, pragniemy zachęcić Polaków do większej aktywności fizycznej oraz do dbania o zdrowie. Od kilku lat realizujemy kampanię „Z miłości do Zdrowia”, oferując naszym klientom szeroką gamę produktów istotnych w zdrowym odżywianiu i komponowaniu zbilansowanej diety. Angażujemy się w popularne wydarzenia sportowe, które cieszą się dużą popularnością wśród naszych pracowników i klientów. Tytuł Sponsora Głównego tegorocznego Tour de Pologne, potwierdza jak ważną wartością dla Carrefour jest zdrowie – mówi Guillaume de Colonges, prezes i dyrektor generalny Carrefour Polska.

Miasteczka Kibica Carrefour

Zaangażowanie w promocję zdrowia Carrefour ma promować w Miasteczkach Kibica, w następujących miejscowościach: Kraków, Tarnowskie Góry, Katowice, Jaworzno, Szczyrk, Zawiercie, Zabrze, Nagawczyna, Rzeszów, Wieliczka, Zakopane i Bukowina Tatrzańska. Na odwiedzających czekają tam atrakcje m.in. rowerki spiningowe, porady dietetyczne, warsztaty rowerowe, rower stacjonarny zsynchronizowany z wirtualną trasą na ekranie, czy park trampolin. Odbędą się też konkursy, w których do wygrania będą kolarskie gadżety od Carrefour.

 „Wyścig po zdrowie” w sklepach i w Intrenecie

Carrefour Polska prowadzi także zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. W ramach oferty „Wyścig po zdrowie” w sklepach w całej Polsce klienci mogą liczyć na specjalne promocje obejmujące produkty ważne w chorobach dietozależnych i atrakcyjne konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour – informuje sieć.

W sklepach znajdują się dedykowane materiały POS, a w mediach online pojawił się spot 360 stopni, który przedstawia manifest kampanii, zapraszając użytkowników do interakcji. Ponadto, na stronie internetowej carrefour.pl oraz w mediach społecznościowych przygotowano niespodzianki i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Dodatkowo na kanale YouTube publikowane będą filmy pokazujące wyścig „od kuchni” i zaangażowanie Carrefour w organizację imprezy. Dla najwierniejszych kibiców Tour de Pologne organizatorzy przygotowali konkurs z mediami lokalnymi, w których do wygrania są zestawy produktów Carrefour oraz gadżety do kibicowania.

Źródło: Carrefour

 

 

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ