Choć pikniki firmowe są doskonałą okazją do budowania relacji między pracownikami, stanowią także nie lada wyzwanie – również i w kontekście odpowiednio dobranego cateringu.

Jak powinna wyglądać właściwie zaplanowana usługa cateringowa podczas plenerowego pikniku firmowego i na co warto zwrócić tu uwagę?

Logistyka przede wszystkim

Grunt to właściwe planowanie – także, jeśli chodzi o catering. Perfekcyjnie przygotowana potrawa to efekt końcowy szeregu podjętych działań, których podstawą jest właściwa logistyka.

– Dobrze zorganizowana usługa cateringowa to rozpoczęcie procesu planowania już od momentu przyjęcia samego zlecenia. Co ważne, precyzyjne zaplanowanie wszelkich działań pozwoli nam na szybszą reakcję w kontekście realizacji bieżących zadań. Jeśli chodzi o logistykę, ważna jest tutaj nie tylko sama logistyka transportowa, lecz także i rozmieszczenie stref gastronomicznych, ich montaż oraz właściwe zarządzanie zasobami ludzkimi podczas tych czynności – mówi Damian Wiatrak, dyrektor zarządzający w firmie DELI Catering.

Profesjonalne zaplecze techniczne

Należy pamiętać, że na większość pikników firmowych najchętniej wybierana jest otwarta (najczęściej zielona) przestrzeń, która może pomieścić znaczną liczbę osób jednocześnie. Dla firmy cateringowej jest to ogromne wyzwanie – nie dość, że teren jest mocno zróżnicowanym, to czasem bez dostępu do bieżącej wody z kapryśnymi warunkami atmosferycznymi w tle. Stąd nie bez znaczenia będzie profesjonalne zaplecze techniczne. Dzięki ów niezależnej przestrzeni, uzbrojonej w przyłącze prądowe oraz wodę, obsługa cateringowa z pewnością stanie się bardziej sprawna oraz w pełni profesjonalna.

W trendach siła

Czy trend w usługach cateringowych ma znaczenie? Ogromne i nie należy o nim zapominać. A zatem jaki aktualnie mamy trend w cateringu, jeśli chodzi o plenerowe pikniki firmowe? Moda na „eko” trwa nieprzerwanie od wielu lat – także i na rynku usług cateringowych. Warto podkreślić, że trend ten obejmuje znacznie więcej niż jedynie certyfikowane produkty.

– Wraz z firmą Star Event oraz Siedzę na Palecie, postanowiliśmy powołać do życia markę EKO FOR 1000. Zależało nam na stworzeniu czegoś zupełnie nowego na rynku eventów, co stanowiłoby połączenie najlepszej jakości produktów z ekologicznymi aranżacjami meblowymi. Współtworząc projekt EKO FOR 1000 chcieliśmy stworzyć kompleksowy produkt, oparty nie tylko na zdrowym menu, lecz także i ekologicznej scenografii. EKO FOR 1000 to nie tylko dedykowana oferta cateringowa. To także ekologiczne aranżacje meblowe, w skład których wchodzą palety, skrzynie, szpule i baloty słomy. Całość zamykają, na specjalne życzenie klienta, warsztaty kulinarne i nauka zdrowego odżywiania podczas imprezy – wyjaśnia Damian Wiatrak.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ