Sieć hurtowni Makro istnieje w Polsce od 23 lat. Z tej okazji zaprasza wszystkich klientów do wspólnego świętowania – tym celu przygotowało dla nich specjalne promocje, rabaty i konkursy, w których wygrać można samochody i zagraniczne wycieczki, m.in. do Rzymu. Twarzą kampanii jest znany szef kuchni – Michel Moran.

23. rocznica istnienia Makro w Polsce jest obchodzona pod hasłem „Urodziny ze smakiem”. W tym celu sieć hurtowni przygotowała specjalną ofertę produktową, która będzie się zmieniać tematycznie co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni:

  • włoskiej (29 sierpnia – 11 września),
  • francuskiej (12-25 września),
  • greckiej (26 września – 9 października),
  • hiszpańskiej (10-23 października).

W halach Makro będą czekać degustacje, akcje kuponowe oraz ponad 1000 produktów w „urodzinowych” cenach.

Klienci mogą także wziąć udział w loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody marki Skoda. Pierwsze nagrody – pięć dwuosobowych wycieczek do Włoch i samochód Skoda Fabia – zostaną rozlosowane wśród klientów sieci, którzy zrobią zakupy za minimum 250 zł netto między 29 sierpnia a 11 września, a następnie zarejestrują się na www.Makro-bonusy.pl. Do świętowania urodzin Makro przyłączyła się także Coca-Cola, która zachęca do zakupu swoich produktów i wzięcia udziału w loterii – do wygrania są bony na zakupy w Makro oraz Fiat Qubo.

W promocję akcji włączył się Michel Moran – popularny i lubiany szef kuchni, znany m.in. z programu „Masterchef” w telewizji TVN. Jak sam mówi:

Z chęcią zostałem ambasadorem urodzin Makro, ponieważ jestem klientem tej sieci od dawna. Można tu znaleźć pozycje, których nie dostaniemy nigdzie indziej – zarówno tradycyjne polskie wyroby, jak i produkty z innych regionów świata, także tych egzotycznych. To sprawia, że Makro pozwala swoim klientom poszerzyć kulinarne horyzonty – teraz także poprzez zagraniczne wycieczki, w tym do mojej ojczystej Hiszpanii, które można wygrać w urodzinowej loterii.

Z okazji swojego 23-lecia w Polsce, Makro przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je oni wymieniać na atrakcyjne rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne oraz do wyposażenia domu.

Akcja komunikująca 23-lecie Makro w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania online, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki. Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

– Celem kampanii jest podziękowanie wszystkim naszym klientom za ich lojalność, zaangażowanie i bycie z nami od 23 lat. To z myślą o nich nieustannie wprowadzamy nowe digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne i nowoczesne systemy zamówień. Pokazujemy, że Makro jest partnerem w biznesie, otwartym na innowacje – mówi Anna Heimberger, dyrektor Działu Marketingu Makro Polska.

Red. (źródło: Makro)

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ