Sieć hurtowni Makro Polska po raz szósty została głównym sponsorem polskiej edycji programu „MasterChef”, wyłaniającego talenty kulinarne spośród amatorów. Sieć dostarcza uczestnikom produkty, z których przygotowują potrawy konkursowe.

– Makro Polska poprzez udział w programie „MasterChef” umacnia wizerunek najlepszej hurtowni dla gastronomii. W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy różnorodność oferty – mówi Anna Heimberger, dyrektor Działu Marketingu Makro Polska.

W programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa, atrakcyjne nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także ambasadorem kampanii „Urodziny ze smakiem”, promującej 23-lecie Makro w Polsce. W ramach akcji klienci sieci mogą wygrać m.in. wycieczki zagraniczne poszerzające kulinarne horyzonty i samochody.

„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Po raz pierwszy wyemitowany został w 1990 r. i od tego czasu doczekał się edycji w 35 krajach.

Makro Polska od lat wspiera polską gastronomię, m.in. poprzez program Szef dla Młodych Talentów, który daje uczniom szkół zawodowych możliwość nauki od najlepszych szefów kuchni i odbycia staży w prestiżowych restauracjach, w ramach programu Szef dla Szefów sieć hurtowni organizuje także konferencje i warsztaty, na których szefowie kuchni poznają najnowsze trendy i techniki kulinarne – informuje Makro.

Źródło: Makro

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ