Konsumenci KFC mają okazję poćwiczyć refleks w grze zawartej w popularnej aplikacji Messenger. Zagrać mogą o kupony na Wtorkowy Kubełek, który wraca w promocyjnej cenie do menu sieci restauracji.

Grę znaleźć można na profilu KFC Game na Facebooku lub na Messengerze, wpisując w polu odbiorcy KFC Game. Wystarczy kliknąć „wyślij wiadomość” i przystąpić do rozgrywek. Zasady są bardzo proste – kawałki kurczaka KFC podrzucamy do góry tak, aby wpadły do kubełka umieszczonego w centralnej części ekranu. Za każde trafienie zdobywamy punkty, dzięki którym przechodzimy do kolejnych etapów gry. Każdy z nich to nowa plansza.

Jeśli wynik jest imponujący, zawalczyć można o kupon na Wtorkowy Kubełek KFC. Wystarczy zrobić screen zdobytych punktów i udostępnić pod postem konkursowym na fanpage’u KFC Game w jednej z pięciu tur konkursowych.

KFC to pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger. Dzięki prostej mechanice i dostępności na wszystkich systemach zdobyła ona już znaczące grono fanów, głodnych nie tylko soczystych kawałków kurczaka KFC, ale także rozrywki połączonej z elementem współzawodnictwa – informuje KFC.

W grę można zagrać nie tylko na smartfonie, ale także na desktopowym wydaniu Messengera. Pierwsza tura konkursu ruszyła 26 września i potrwa do 1 października 2017 r. Kolejna runda rozpoczyna się 3 października.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ