Asortyment marki HiPP może różnić się w poszczególnych krajach – przykładowo, wybór zupek dla niemowląt jest w Polsce znacznie szerszy niż w Niemczech. Oferta w danym kraju jest kształtowana w oparciu o preferencje konsumentów, z obowiązkowym uwzględnieniem lokalnych przepisów prawa oraz obowiązujących zaleceń żywieniowych, a także najwyższych standardów jakościowych – poinformował HiPP Polska Sp. z o.o.

Marka HiPP na polskim rynku obecna jest od ponad 20 lat. Obecnie oferuje 250 produktów. Ok. 97 proc. występujących na rynku polskim i niemieckim ma taki sam skład. Jedynie nieliczne produkty charakteryzują się odmienną recepturę, gdyż zostały opracowane specjalnie z uwzględnieniem oczekiwań polskich konsumentów – czytamy w komunikacie.

Firma informuje, że np. Risotto z marchewką i indykiem HiPP BIO na rynku chorwackim to produkt, który przez wiele lat był dostępny również w Niemczech. Dopiero w 2010 r., w odpowiedzi na potrzeby niemieckich konsumentów odnośnie konsystencji, jego receptura została zmodyfikowana – dodano niewielką ilość ziemniaków. Natomiast zarówno w Chorwacji jak i w Polsce wcześniejsza wersja produktu cieszyła się dużą popularnością szczególnie z uwagi na prosty skład: mamy chętnie sięgają po ten produkt, gdyż doskonale nadaje się do żywienia niemowląt z podwyższonym ryzykiem alergii – podkreśla producent. Natomiast różnice w recepturze polegają na nieco innej proporcji warzyw i ryżu, natomiast same składniki nie różnią się pod względem jakościowym.

W ramach ciągłych prac nad rozwojem asortymentu już od wielu lat stopniowo ujednolicamy ofertę produktową dostępną na poszczególnych rynkach. Robimy to po to, by uniknąć błędnych interpretacji z powodu dwóch różnych receptur – informuje HiPP.

Źródło: HiPP Polska Sp. z o.o.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ