Pierwsze miejsce w rankingu Interbrand, uwzględniającym najdroższe i najcenniejsze marki świata, podobnie jak rok temu, zajęło Apple, notując wzrost wartości o 3 proc. Wartość marki technologicznego giganta jest wyceniana na ponad 184 mld dol.

Drugie miejsce przypadło Google (wzrost o 6 proc.) – 141 mld dol., a trzecie Microsoftowi (w ubiegłym roku na 4. Miejscu, wzrost o 10 proc.). Trzecie miejsce oddała Coca-Cola (spadek o 5 proc.), wyceniana na prawie 70 mld dol., która uplasowała się tuż za podium, na czwartym miejscu.

Wśród marek, których wartość rośnie najszybciej, znajduje się Adidas (wzrost o 17 proc., wyceniany na 9,2 mld dol.), Adobe (19 proc., 9 mld dol.) i Starbucks (wzrost o 16 proc. wartość 8,7 mld dol.).

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ