Staropolanka, we współpracy z Muzeum Wojska Polskiego, przygotowała limitowaną edycję wody mineralnej z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Na nowej etykiecie zobaczymy m.in. grafikę z fragmentem sławnego obrazu „Szarża pod Rokitną” Wojciecha Kossaka.

Kilkadziesiąt tysięcy sztuk butelek wody mineralnej Staropolanka sygnowanych obrazem Kossaka o pojemności 0,33 trafi do sklepów i instytucji państwowych już na początku listopada. Konsumenci będą mogli nabyć produkt wykorzystujący element obrazu Wojciecha Kossaka z 1934 r. oraz motywy biało-czerwonej kokardy narodowej-patriotycznego symbolu Polaków. Jak informuje producent, nowa etykieta jest kontynuacją działań Staropolanki, która promuje polskość i miłość do ojczyzny.

Cieszymy się ze współpracy z wiodącym na rynku, polskim producentem wody mineralnej, jakim jest Staropolanka. To ważne, by w dobie nowych mediów przekazywać istotne dla Polaków wartości nie tylko tradycyjnymi kanałami, ale również poprzez prowadzenie przemyślanych i kreatywnych działań promujących polskie produkty. Jestem przekonany, że nowa edycja wody zyska sympatię osób dumnych z polskiej historii. Dla naszego muzeum to ważna kampania. Możemy pokazać w niej dzieło najwybitniejszego polskiego malarza, przedstawiające najgłośniejszy czyn bojowy II Brygady Legionów Polskich – mówi Sebastian Warlikowski, rzecznik prasowy Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.

„Szarża pod Rokitną” Kossaka to jeden z najważniejszych obrazów jaki znajduje się w zasobach Muzeum Wojska Polskiego. Ekspresyjny obraz olejny, który zostanie wyeksponowany na etykiecie Staropolanki, przedstawia scenę pierwszowojennego natarcia II Brygady Legionów na pozycje rosyjskie z 13 czerwca 1915 r. Wydarzenie to zapisało się w historii, jako wyczyn tragiczny w skutkach, lecz niezwykle bohaterski i do dziś jest symbolem nieugiętości polskiego żołnierza.

Nowa woda mineralna na 11 listopada to jeden z elementów działań Staropolanki, które wpisują się w ideę promocji patriotyzmu ekonomicznego. Chcemy, aby Polacy chętniej kupowali to, co polskie i robili to świadomie. Pieniądze pozostawione przez konsumentów w kraju silniej napędzają wzrost gospodarczy i przyczyniają się do rozwoju polskich przedsiębiorstw – wyjaśnia producent.

Woda mineralna Staropolanka z dedykowaną etykietą w szklanych butelkach dostępna będzie u wybranych dystrybutorów oraz w sieciach Selgros, Macro i E.Leclerc. Internauci będą mogli nabyć ją również w sklepie internetowym Staropolanki. Produkt będzie również towarzyszył obradom I Kongresu Patriotyzmu Ekonomicznego w Warszawie, który zaplanowano na 10 listopada.

Red.

 

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ