W Warszawie odbyło się spotkanie z okazji rozpoczęcia kampanii społecznej „(Nie)Bądź miła”. O jego obsługę kulinarną zadbała marka Deli Catering.

16 Dni Przeciw Przemocy wobec Kobiet to międzynarodowa akcja organizowana przez Center for Women’s Global Leadership. Poświęcona jest wspieraniu i koordynowaniu działań mających na celu zlikwidowanie przemocy ze względu na płeć na poziomie nie tylko lokalnym, lecz także i państwowym oraz międzynarodowym.

Także i w tym roku w akcji udział bierze Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” IPZ, które specjalnie na tę okoliczność ruszyło z kampanią „(Nie)Bądź miła”. Podczas briefingu prasowego przedstawione zostały światowe oraz polskie badania dotyczące zjawiska przemocy wobec kobiet oraz rekomendacje do działań niezbędnych do zmniejszenia skali tego problemu. Zaprezentowane zostały również cztery spoty przygotowane przez „Niebieską Linię” w ramach kampanii społecznej „(Nie)Bądź Miła”, dotyczące różnych form przemocy, które spotykają kobiety w trakcie ich życia – od dzieciństwa do późnej starości.

O oprawę cateringową zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – marka Deli Catering, który specjalnie na tę okoliczność przygotował Gościom między innymi tofu marynowane w papryczce chili i oliwie sezamowej na glonach wakame z pomarańczą oraz kanapeczki mini z aksamitnym pasztetem z gęsi z dodatkiem brandy i leśnej borówki.

Briefing prasowy odbył się 24 listopada br. o godz. 10.00 w Domu Innowacji Społecznych „Marzyciele i Rzemieślnicy” przy ul. Brackiej 25 w Warszawie. W wydarzeniu udział wzięła Renata Durda (Kierowniczka Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” IPZ) oraz Sylwia Spurek (Zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich). Projekt współfinansowany jest przez m.st. Warszawa. Partnerem akcji jest firma AVON.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ