Na ponad 500 stacji paliwowych BP w Polsce, 400 posiada ofertę Wild Bean Cafe. Sieć otworzyła właśnie 400. kawiarenkę w naszym kraju i tym samym – jak podkreśla – wyprzedziła sieć McDonald’s, jeśli chodzi o liczbę punktów gastronomicznych.

Lokale Wild Bean Cafe działają na polskim rynku od 2005 r. i obecnie funkcjonują w ok. 75 proc. stacji BP. Znajdują się we wszystkich nowo uruchamianych obiektach, oraz – w coraz większym stopniu – w stacjach partnerskich. Docelowo ponad 90 proc. polskich stacji BP ma oferować Wild Bean Cafe.

Stacje benzynowe, by sprostać oczekiwaniom klientów, przywiązują coraz większą wagę do oferty pozapaliwowej, w której najważniejsze stają się kawiarenki – mówi Paweł Grochal, odpowiedzialny w BP za ten segment.

Sprzedaż kawiarenek, oferujących kawę i przekąski, zaczynają stanowić znaczącą pozycję w przychodach stacji benzynowych.

Dziś przewagę na rynku stacji buduje się obszarem pozapaliwowym: ofertą dobrej kawy, przekąsek, dobrze zaopatrzonym sklepem z promocjami, myjnią. Te wszystkie obszary pozapaliwowe zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę – ocenia Paweł Grochal.

Według danych sieci, klienci stacji BP wypijają co miesiąc w kawiarenkach milion filiżanek kawy.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ