Poznaliście się w restauracji KFC, trafiliście do niej na pierwszej randce, a może po prostu połączyła was szalona miłość do soczystego kurczaka w panierce? Takie uczucie zasługuje na wyjątkowe zwieńczenie – tak sieć restauracji KFC w Polsce zachęca do udziału w projekcie związanym z pierścionkiem zaręczynowym.

Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150. drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata – informuje KFC.

Na razie marka nie ujawnia planów dotyczących produkcji i warunków nabycia pierścionka. Wiadomo jednak, że jeśli znajdą się pary chętne do przypieczętowania swojej miłości pierścionkiem KFC, marka przygotuje dla nich specjalną, weselną niespodziankę, o której poinformuje na swojej stronie i Facebooku.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niezmienny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. Codziennie ok. 12 mln klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC. 

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza siecią ponad 1600 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech i Chinach.
 

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ