Spot pokazuje, że KFC jest miejscem, w którym miłośnicy soczystych kawałków kurczaka lubią dobrze zjeść i przybić piątkę ze znajomymi. Ich ulubionym dniem tygodnia stał się wtorek, bo właśnie wtedy mogą skorzystać z wyjątkowej promocji „5 Hot Wings za 5 zł”.

Działania promujące ofertę obejmują 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji oraz w Internecie.

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup, który odpowiada za strategię i realizację kampanii. Produkcję zrealizował dom produkcyjny LuckyLuciano. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję  Weber Shandwick.

KFC to sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania  w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. Codziennie ok. 12 mln klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie spółka zarządza siecią ponad 1600 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech i Chinach.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ