Foodio Concepts, spółka z grupy Helios należącej do Agory, zamierza otworzyć sieć lokali gastronomicznych Papa Diego, specjalizujących się w daniach kuchni meksykańskiej. Pierwsze lokalizacje zostaną otwarte w centrach handlowych już latem tego roku.

Papa Diego to nazwa lokali specjalizujących się w daniach kuchni meksykańskiej i pierwsza marka, którą tworzy Foodio Concepts, spółka z grupy Helios należącej do Agory. W Papa Diego goście mogą spróbować dań prosto z Meksyku – m.in. kilku rodzajów burrito, tacos i burrito bowli. 

 Polacy coraz chętniej spotykają się ze znajomymi przy restauracyjnym stole i wspólnie odkrywają nowe, nieznane smaki. Chcą jeść inaczej, niż kiedyś, szukają inspiracji z całego świata i starają się rozsądnie odżywiać. Kuchnia meksykańska idealnie wpisuje się w te potrzeby – dlatego tworzymy Papa Diego, czyli zdrowy, niezobowiązujący street food pełen świeżych składników i oryginalnych połączeń – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Pierwszy lokal Papa Diego ma powstać latem 2018 r. Kolejne będą otwierane w następnych miesiącach – przede wszystkim w centrach handlowych, ale także przy głównych ulicach miast, popularnych deptakach czy w miejscach chętnie odwiedzanych przez turystów. W wynajmie powierzchni pod lokale Foodio Concepts doradza agencja Colliers International, współpracująca także z siecią Helios.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów, a także jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ