Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi – akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten napój, który bardziej im smakuje.

Przystanek Smaku w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. Gorącą atmosferę podczas wydarzeń dodatkowo podkręcą znani influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni, którzy sprawdzą jakich wyborów dokonują Polacy. Razem będą szukać smaków lata 2018.

Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach w Polsce pod szyldem Przystanek Smaku. Kampania obejmuje również działania PR.

W latach 90. z Pepsi związani byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.

Akcja miała swój początek ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych zakątkach  świata. Każdy uczestnik ma okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który mu bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem.

Wyzwanie Smaku można podjąć także z Pepsi bez kalorii i innym bezcukrowym napojem typu cola. Każda osoba, która weźmie udział w akcji w nagrodę otrzyma modny gadżet idealny na wakacyjny czas.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ