Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży.

W spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi swój biznes na gorącą plażę. Dołącza do niego niezwykły pies, który zna kilka nowych trików, którymi popisuje się w zależności od wybranego smaku Mirindy.

Na profilu Mirinda Polska na Facebooku dostępne są specjalne filtry które będą zmieniać twarz lub otoczenie użytkownika oraz wprowadzać elementy AR do tworzonych przez niego zdjęć czy wideo. Do współpracy zaangażowani zostali również tzw. muserzy, czyli influencerzy z popularnej wśród nastolatków platformy Musical.ly.

Kampania wystartowała na początku czerwca br. i obejmuje spoty telewizyjne, kampanie VOD, działania w social mediach oraz promocję w punktach sprzedaży.

Za działania ATL, w tym spot TV, odpowiada agencja BBDO Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Media Direction, a kreację digitalową przygotowała firma Deloitte Digital.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ