Szukasz pomysłów na letnią rozrywkę? Chcesz sobie uprzyjemnić długie godziny podróży? KFC nie pozwoli Ci na nudę! Zagraj w unikalną grę „Swipe & Shake” na Messengerze, zmierz się z przyjaciółmi zdobywając jak najlepsze miejsce w rankingu i wygrywaj super nagrody! – informuje sieć.

Dobry Shake to dobrze wymieszany shake! Wie o tym znana na całym świecie marka KFC, która przygotowała dla swoich Gości wakacyjną rozrywkę, idealną na letnie odprężenie.

Konsumenci mają okazję poćwiczyć refleks w angażującej grze dostępnej na profilu KFC na Facebooku. Sieć instruuje:

Wystarczy kliknąć „wyślij wiadomość” i przystąpić do gry. Zasady są bardzo proste – należy najechać palcem na Shake’a znajdującego się w centralnej części grafiki i przesunąć palec zgodnie ze strzałkami pokazującymi się na ekranie. Za każde trafienie zdobywamy punkty, dzięki którym możemy wygrać. Przed rozpoczęciem kolejnej rozgrywki, możemy podzielić się wynikiem z przyjaciółmi i zachęcić do wspólnej zabawy. Co tydzień 40 uczestników z najlepszymi wynikami otrzyma atrakcyjne nagrody. Do zdobycia nowoczesne głośniki przenośne Power audio Manta BUFFALO, pyszne Shake’y KFC i najmodniejsze gadżety tego sezonu, m.in. dmuchane jednorożce oraz lazy bags, czyli wakacyjny must have, który idealnie sprawdzi się na plaży.

KFC jest pierwszą marką na polskim rynku, która w 2017 r. wypromowała swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger. Dzięki prostej mechanice i dostępności na wszystkich systemach, w zeszłym roku marka zdobyła znaczące grono fanów. „Swipe & Shake” jest kontynuacją tych działań. KFC postanowiło ponownie sięgnąć po ten sam format i dostarczyć swoim Gościom rozrywki połączonej z elementem współzawodnictwa.

Rozgrywki będą podzielone na trzy tury:

  • pierwsza, nawiązująca do letnich festiwali, która ruszyła wraz z początkiem wakacji i potrwa do 29 lipca;
  • kolejna runda, „California Summer”, która zabierze Cię na słoneczną plażę, wystartuje już 30 lipca;
  • a na zakończenie lata, KFC przygotuje Cię na powrót do szkoły z rozgrywką „Back to School”, która będzie dostępna od 27 sierpnia do 30 września br.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80. lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niezmienny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. Codziennie ok. 12 mln klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC.

Red. 

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ