KFC Polska, lider e-commerce w branży restauracyjnej, dostosowuje stronę www.kfc.pl zgodnie z zasadą Mobile First i wprowadza nowe funkcje, które były dotychczas dostępne tylko w aplikacji. Innowacje wpisują się w realizowaną strategię firmy inwestowania w nowoczesne technologie.

Sieć restauracji KFC uruchomiła nową stronę internetową, będącą połączeniem kfcdostawa.pl i strony głównej marki, zgodnie z zasadą Mobile First. Rozwija kanał mobilny, który staje się coraz ważniejszym elementem „customer journey”.

Nowa platforma pozwala na zamówienie ulubionych dań i zapłacenie za dostawę jedzenia do wybranego miejsca. Użytkownik strony może również skorzystać z funkcji dostępnej dotychczas tylko w aplikacji KFC – czyli „Zamów i odbierz w restauracji” i odebrać smaczny posiłek w lokalu bez oczekiwania w kolejce.

Nowa strona to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów.

Chcemy w jak największym stopniu ułatwić naszym gościom dostęp do produktów. Dlatego też inwestujemy w nowoczesną stronę opartą o rozwiązania z zakresu Mobile First i personalizacji zamówień. Wiemy, że nasi Goście oczekują od stron internetowych przede wszystkim szybkiego znalezienia interesujących ich informacji. Bez względu na to na jakim urządzeniu otwierają stronę, czy robią to w domu na komputerze, czy mobilnie. Projektując nową stronę skoncentrowaliśmy się zatem przede wszystkim na wygodzie użytkowników. Rozpoczęcie prac nad wersją mobilną, a dopiero później desktopową, pozwoliło uzyskać najwyższy poziom funkcjonalności i użyteczności. Zastosowane rozwiązania, zgodnie z założeniami miały być przede wszystkim wygodne, proste, intuicyjne, z jednoczesną dbałością o detale –  mówi Maciej Jędrychowski, Digital Manager KFC.

Rosnąca popularność e-commerce w branży restauracyjnej w naszym kraju przekłada się na wzrost inwestycji w tym segmencie. Jak wynika z danych Nielsena już 10 tys. restauracji w Polsce dostarcza posiłki klientom do domów i biur i choć rynek zamówień jedzenia online stanowi obecnie zaledwie 5–6 proc. całości transakcji, to wzrasta on o około 60–70 proc. rok do roku, czyli najszybciej w całym sektorze e-commerce.

Potencjał polskiego rynku potwierdzają także dane własne KFC. Liczba tego typu zamówień wzrosła 3-krotnie w porównaniu do ubiegłego roku.

Kreujemy trendy i stawiamy na nowoczesne rozwiązania, które mogą usprawnić proces obsługi gości. Zaczęliśmy od aplikacji mobilnej z możliwością realizowania kuponów w restauracji. Potem wprowadziliśmy usługę zamówień przez aplikację z dostawą do domu. Kolejnym etapem było wprowadzenie w 2017 r. modułu aplikacji „Zamów i odbierz”. Dzięki niej czas obsługi Gości skrócił się do minimum. Nasze założenia opierające się na konsekwentnym wprowadzaniu innowacji dopasowanych do indywidualnych potrzeb Gościa okazały się skuteczne. Od początku bieżącego roku poziom zamówień za pomocą aplikacji wzrósł 4-krotnie. Usługa jest dostępna w 75% restauracji KFC w Polsce. Do końca roku planujemy uruchomić „Zamów i odbierz” w każdej restauracji w kraju – wyjaśnia Maciej Jędrychowski.

Rozwiązania e-commerce dla KFC w Polsce są projektowane przez studio UX/UI Flying Bisons, które projektuje i tworzy aplikacje mobilne, systemy internetowe i usługi.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ