Wprowadzeniu chipsów kukurydzianych Doritos na polski rynek towarzyszy szereg działań, obejmujących m.in. samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach, wraz z wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej, kampania digitalowa, obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie influencerów, a także działania marketingowe w punktach sprzedaży (POSM).

Zapowiadana jest bardzo silna obecność marki w najważniejszych kanałach VOD (video on demand) oraz wiodących portalach internetowych – w tym celu przygotowany został obrazujący nieprzeciętnego ducha marki spot reklamowy. Jego bohater smakuje Doritos i podejmuje kompletnie niecodzienne, bardzo śmiałe wyzwania, a to wszystko do rytmów znanego i lubianego utworu legendarnego zespołu.

Jak informuje PepsiCo, Doritos będzie obecne na letnich imprezach plenerowych o charakterze alternatywnym w największych polskich miastach, a także na koncertach i festiwalach (w tym na Up To Date Festival w Białymstoku, skupiającym artystów tworzących muzykę elektroniczną, ambient i hip-hopową, zaplanowanym na 7-8 września 2018 r.). To tylko niektóre z zaplanowanych intensywnych i niestandardowych działań wprowadzających globalną markę na polski rynek.

Spot reklamowy promujący chipsy Doritos przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z Meksyku. Za działania w Internecie odpowiada VML Poland, eventy organizuje Brave Agency, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Red. 

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ