Makarun Spaghetti and Salad – polska sieć spaghetterii dołączyła do Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu.

– Jesteśmy dumni, że należymy do organizacji działającej w imieniu firm, jak i konsumentów, oraz że możemy wspólnie budować wizerunek polskiej branży gastronomicznej. Mamy nadzieję że przyczyni się to do rozwoju oraz polepszenia sytuacji rynkowej mniejszych i większych podmiotów – mówi Marcin Szworak, współwłaściciel firmy Makarun  

Makarun Spaghetti and Salad to sieć spaghetterii, która prowadzi 25 punktów gastronomicznych, w tym 24 jednostki w Polsce oraz 1 w Hamburgu. Makarun jako pierwszy w Polsce rozpoczął sprzedaż włoskiego spaghetti z sosami w formie „take away”, co w 2016 r. zaowocowało otrzymaniem nagrody Food Business Awardw kategorii “Fast-food”, a w 2017 r. marka została finalistą w tej kategorii, potwierdzając pozycję najlepszej na rynku polskim sieci serwującej szybkie jedzenie oraz wyróżnieniem w kategorii “efektywny rozwój marki”. W marcu 2017 r. Makarun otworzył pierwszy punkt za granicą – w Centrum Handlowym MUNDSBURG w Hamburgu.

Sieć spaghetterii rozwijana jest w oparciu o system franczyzowy.

Dowodem na jakość marki poza stałymi, zadowolonymi klientami są franczyzobiorcy, którzy otworzyli więcej niż jeden punkt Makaruna lub wykupili wyłączność na całe miasto m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Bielsku-Białej, Płocku czy Wrocławiu – podkreślają przedstawiciele Makarunu. 

Red. (źródło: zphoreca.pl)

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ