Ruszyła kampania wizerunkowa Piekarni Cukierni Putka pod hasłem „To nasza historia… miłości do pieczenia”. Marka podkreśla długą tradycję piekarską w rodzinie Putka, która „trwa nieprzerwanie już od 100 lat i jest gwarantem najwyższej jakości oraz najlepszego smaku oferowanych przez siebie wypieków”.

Na potrzeby kampanii powstał film, który opowiada rodzinną historię miłości do chleba oraz tego, jak pasja do rzemiosła piekarniczego jest w rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Część nagrań odbyła się w prawdziwej piekarni Putka. Oprócz aktorów w materiale można zobaczyć też członków rodziny Putków pracujących obecnie w firmie. 

Niewątpliwie to właśnie małżeństwo moich dziadków Jana i Janiny Putków, pochodzących z piekarskich rodzin, ich miłość i determinacja do kontynuacji oraz rozwijania rodzinnej tradycji stworzyły podstawy do powstania Piekarni Cukierni Putka, które istnieją dzisiaj, W tym roku mija 100 lat od powstania pierwszej piekarni Putka. Choć od dziesięcioleci zmieniamy się i rozwijamy dla naszych klientów, to miłość do chleba, pasja do pieczenia i dbałość o najwyższą jakość produktów wciąż pozostają takie same. Dlatego chcieliśmy opowiedzieć tę historię naszym Klientom i podziękować im, że tak długo są z nami – mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka.

Kampania prowadzona jest w Internecie oraz w wybranych warszawskich stacjach radiowych. W kolejnych etapach kampanii zaplanowano działania na nośnikach outdoor obejmujących citylighty oraz infoscreeny, a także mniejsze formaty w środkach komunikacji publicznej. Za opracowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Performance Media oraz Carat Polska.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ