Podczas targów EuroGastro (27-28 marca 2019 r.), odbędzie się pierwsza sesja szkoleniowa w ramach projektu „Profesjonalny Menedżer Restauracji”. Program, organizowany przez MT Targi Polska wspólnie z Kongresem Szefów Kuchni, który zajmuje się częścią merytoryczną, organizowany jest w odpowiedzi na potrzebę profesjonalnego przygotowania menedżerów restauracji do prowadzenia biznesu gastronomicznego.

Menedżerowie, zarówno przyszli jak i obecni, będą mieli okazję zapoznać się z pakietem wiedzy, przygotowanym w skondensowanej formie, specjalnie na potrzeby programu. Znajdą się w nim zagadnienia z zakresu mikro – i makroekonomii, marketingu, a także zarządzania personelem oraz finansów. Sesja, odbywająca się w trakcie najbliższej edycji EuroGastro, będzie spotkaniem inicjującym cały cykl szkoleniowy dla menedżerów restauracji.

Ekonomia i zarządzanie

W ramach sesji przedstawione zostaną podstawy mikroekonomii, które są niezbędne we właściwym prowadzeniu biznesu. Uczestnicy dowiedzą się również, czym są oraz jaki mają wpływ na gastronomię i biznes każdej restauracji i kawiarni podstawowe wskaźniki makroekonomiczne. Będzie okazja, aby się przekonać, że terminy PKB per capita, poziom bezrobocia, czy inflacja nie są ważne tylko dla ekonomistów i teoretyków.  Można będzie się też dowiedzieć, w jaki sposób właściwie przygotować budżet restauracji, jak wyliczyć FoodCost i jak zarządzać personelem.

Budowanie marki

Uczestnicy szkolenia poznają bliżej termin marketing mix i sposoby jego zastosowania w biznesie restauracyjnym. Dowiedzą się także, jakie grupy docelowe można wyróżnić na rynku restauracyjnym i do kogo kierować ofertę restauracji i kawiarni, jak pozyskać klienta oraz jak go zatrzymać, a także jak budować markę.

Wiedzę będą przekazywać fachowcy, wśród których znajdują się m.in. znani i wielokrotnie nagradzani szefowie kuchni i właściciele restauracji – Jarosław Uściński, Rafał Wronka i Jarosław Walczyk, doświadczony menedżer i doradca biznesowy, specjalizujący się w branży gastronomicznej, Piotr Rogowski oraz specjalistka w zakresie komunikacji i zarządzania Zuzanna Warowna-Toruńska.

Promocyjna cena udziału w programie wynosi 490 zł brutto, cena regularna to 690 zł.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ