O milion dolarów powiększy się wkrótce budżet na inicjatywy edukacyjne McDonald’s w naszym kraju. Polski oddział sieci zdobył go w międzynarodowym wewnętrznym programie grantowym globalnej organizacji.

Pieniądze zostaną przeznaczone na dwie inicjatywy: studia dualne dla pracowników McDonald’s z potencjałem managerskim oraz kursy językowe dla załogi. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, to ważny dodatkowy element oferty edukacyjnej dla pracowników restauracji, który ma wspierać realizację strategii wzrostu McDonald’s na polskim rynku. Z kursów językowych skorzysta ok. 2000 pracowników, do pilotażowej edycji studiów sieć zamierza zaprosić 60 osób.

W ostatnim roku wiele zrobiliśmy w obszarze rozwoju naszych pracowników. Wdrożyliśmy między innymi nowy program rozwojowy dla przyszłych liderów w naszych restauracjach, wprowadziliśmy wewnętrzne platformy e-learningowe, przeszkoliliśmy ponad 3 tysiące managerów w wewnętrznych kursach i szkoleniach. Wiele uwagi poświęciliśmy też przeglądowi i rozwojowi talentów w organizacji. Kiedy jednak McDonald’s ogłosił globalny konkurs na inicjatywy edukacyjne, od razu wiedzieliśmy, że to dodatkowa okazja, żeby nasze działania miały jeszcze większy zasięg – mówi  Renata Prys, dyrektor Działu People.

W ramach grantu McDonald’s da managerom okazję udziału w studiach dualnych organizowanych w partnerstwie z jedną z polskich uczelni. Studia wystartują w przyszłym roku i umożliwią 60 pracownikom zdobycie tytułu licencjata i rozwój umiejętności managerskich.

Drugim elementem projektu będą kursy językowe: angielskiego dla managerów restauracji i pracowników zatrudnionych w międzynarodowych zespołach oraz polskiego – dla pracowników-obcokrajowców.

Poza tradycyjnymi zajęciami kursy obejmą również spotkania wirtualne i dostęp do platformy e-learningowej, co umożliwi udział w inicjatywie także osobom spoza największych ośrodków. McDonald’s planuje objęcie projektem aż 2000 pracowników w ciągu najbliższego roku.

Zatrudniamy już ok. 24 tysięcy pracowników, mamy ambitne plany rozwoju na polskim rynku. W związku z tym pracujemy nad naszą ofertą edukacyjną, żeby wyprzedzić rosnące potrzeby organizacji. Nie tylko kształcimy liderów, którzy mogą w przyszłości awansować na kierowników, ale dbamy także o rozwój kompetencji osób na podstawowych stanowiskach. To oni decydują o jakości doświadczeń naszych gości. Milion dolarów od struktur globalnych daje nam dodatkową możliwość wzmocnienia naszych programów szkoleniowych i mamy nadzieję, że wprost przełoży się na satysfakcję naszych pracowników – informuje Renata Prys.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ