Burger King oferuje burgera bez mięsa. Począwszy od 1 kwietnia sprzedaje Whoppera w wegetariańskim wydaniu, który ma być identyczny w smaku w porównaniu z tradycyjnie przygotowywanym z wołowiny.

Wśród konsumentów w USA zwolenników zdobyły bezmięsne paszteciki Impossible Foods. Firma twierdzi, że przynoszą one 75-proc. oszczędność wody i generują 87 proc. mniej gazów cieplarnianych niż tradycyjne kotlety wołowe.

Nowy fast food Burger Kinga to partnerstwo ze startupową firmą Impossible Foods, która dostarcza paszteciki z hemu, białka z korzeni soi, które imitują fakturę mięsa.

Burger King planuje próbne uruchomienie Impossible Whoopera w 59 restauracjach w St. Louis, a następnie sieć fast foodów chce udostępnić burgera z etykietą „0% wołowiny” we wszystkich 7,2 tys. punktów w całych Stanach Zjednoczonych, a następnie w pozostałych restauracjach w innych krajach, także w Polsce.

Red.

Czytaj:

AmRest rozwija markę Burger King w pięciu krajach

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ