Za kilka miesięcy nastąpi otwarcie Galerii Północnej na Białołęce. Na konsumentów czeka ponad dwadzieścia lokali gastronomicznych rozmieszczonych na kilku poziomach centrum handlowego.

Obok kawiarni Starbucks czy restauracji Bierhalle w Galerii Północnej znajdą się także nowe koncepty kulinarne, oferujące dania ze wszystkich stron świata.

– Jak wykazały nasze badania, przyjazne miejsce spędzania wolnego czasu oferujące dostęp do szerokiej oferty gastronomicznej to dla ponad połowy mieszkańców Białołęki istotny czynnik zachęcający do wizyty w nowym centrum. Głównie dlatego, że w gęsto zabudowanej dzielnicy brakuje miejsc, gdzie można się spotkać ze znajomymi, zjeść szybki lunch czy spróbować bardziej wyrafinowanej kuchni. Galeria Północna wypełni tę lukę. Projektując food court stawialiśmy więc przede wszystkim na różnorodność i dostęp do popularnych marek, takich jak: Warsztat Kulinarny, Subway, Thai Wook, które nie pojawiły się jeszcze na północy Warszawy – mówi Kinga Sistermann, Galeria Północna Leasing Director.

Obecnie w Galerii Północnej podpisanych jest już ponad dwadzieścia umów najmu z restauracjami i kawiarniami. Część z nich znajdzie się na drugim poziomie galerii w strefie food court, a część restauracji i kawiarni rozmieszczona będzie na pozostałych poziomach obiektu.

Na Białołęce pojawią się m.in. popularne marki należące do koncernu AmRest: Pizza Hut, Burger King i KFC. Klienci będą mogli skorzystać także z oferty sieci McDonald’s i Subway oraz tajskiej kuchni oferowanej przez Thai Wok.

Obok Starbucks, w galerii pojawi się także manufaktura Etno Café, serwująca specjalny gatunek kawy sprowadzany od zaprzyjaźnionego plantatora z Etopii. Kawa dostępna będzie także w ofercie piekarni i bistro Allo Allo. Nowa sieć, nawiązująca do francuskiego „boulangerie”, będzie serwowała świeżo wypiekane pieczywo zarówno na miejscu, jak i na wynos.

Wśród propozycji lunchowych klienci znajdą m.in. włoskie potrawy przygotowane przez Makarun, dania orientalne serwowane przez Sevi Kebab czy restauracje Kuchnia Marche i Olimp, łączące menu polskie ze śródziemnomorskim. Osoby dbające o sylwetkę będą miały do dyspozycji propozycje z menu Salad Story i koktajle przygotowywane przez punkt sieci Sokołyk. Amatorów słodkości zaproszą zaś kawiarnie sieci A.Blikle i Grycan oraz lokal Dunkin’ Donuts.

Red. (źródło: retailnet.pl)

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ