Green Caffè Nero wprowadza nową aplikację lojalnościową na telefon, pozwalającą klientom płacić za zamówienia i zbierać pieczątki. Podpięcie karty płatniczej do aplikacji powoduje, że wszystkie pieczątki, płatności i rachunki znajdą się w jednym miejscu.

Klienci, którzy zainstalują aplikację, podczas pierwszego zakupu otrzymają od marki kawę w prezencie. Mogą z niej skorzystać sami lub wysyłać bon prezentowy znajomym.

Aplikacja, działająca zarówno na iOS, jak i na Androidzie, została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach – mówi Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Konsumenci korzystający z papierowych kart lojalnościowych Green Caffè Nero mogą przynieść je do dowolnej kawiarni sieci, gdzie barista pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Można się dzielić nimi z przyjaciółmi czy członkami rodziny. W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde 9 pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie.

Nasi klienci, którzy nie korzystają ze smartfonów, mogą nadal używać papierowej karty lojalnościowej. Obie formy, zarówno papierowa, jak i cyfrowa, będą honorowane we wszystkich 66 naszych kawiarniach na terenie całego kraju – wyjaśnia Agata Milewska.

Według opublikowanego 23 kwietnia 2018 raportu POLSKA.JEST.MOBI 2018 autorstwa Mobee Dick, Polacy są posiadaczami ponad 20 mln smartfonów. Coraz częściej używają też telefonów komórkowych do realizacji codziennych czynności, 13% z Polaków korzysta z płatności zbliżeniowych telefonem.

Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Sieć posiada obecnie 66 kawiarni w Polsce. Każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, odzwierciedlając charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Marka ma w planach otwieranie 10 lokali rocznie. Niedawno zwyciężyła w konkursie Food Business Awards 2018 w kategorii kawiarnia / bistro.

Red.

Czytaj:

Green Caffè Nero – powstała w Warszawie 65. kawiarnia

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ