Centrum Praskie Koneser wita kolejnego, prestiżowego najemcę z branży gastronomicznej. Grupa Warszawa, właściciel wielu popularnych lokali, wynajmuje 580 mkw. powierzchni w rewitalizowanym budynku G. Nowa, wielopoziomowa restauracja z klubem i barem zostanie otwarta w 2018 r.

Grupa Warszawa jest znana z oryginalnych konceptów kulturalno-gastronomicznych na mapie stolicy, które wykorzystują i podkreślają piękno architektury oraz czerpią inspiracje z polskiej tradycji. Swój pierwszy lokal Warszawa Powiśle Grupa Warszawa otworzyła w 2008 r. Obecnie w portfolio grupy znajduje się wiele barów, klubów i restauracji, m.in. Weles, Syreni Śpiew (działał w latach 2012-2017), Stacja Mercedes (lata 2013-2015), Zorza, Granda!, Szarotka, a także Biała – zjedz i wypij, czyli pełnowymiarowa restauracja na Saskiej Kępie, stworzona w zabytkowej willi Łepkowskich.

– Warszawa jest fantastycznym miastem, ma niesamowity klimat. Na tle innych stolic europejskich wyróżnia się niezwykłą dynamiką. To co w innych stolicach rozwijało się latami, w Warszawie dzieje się z miesiąca na miesiąc. Tu można spełniać marzenia i my je spełniamy. Naszą misją jest zmiana świadomości ludzi oraz przestrzeni, w jakiej funkcjonujemy. Przesuwamy granicę, tak aby nasi goście i klienci poznawali za każdym razem coś nowego. Chcemy, aby każdy mógł cieszyć się chwilą przy wykorzystaniu wszystkich swoich zmysłów. Naszym nowym projektem w Koneserze chcielibyśmy wpisać się w unikalną atmosferę warszawskiej Pragi – komentuje współtwórca Grupy Warszawa, Norbert Redkie.

Centrum Praskie Koneser, realizowane wspólnie przez Grupę Liebrecht & wooD oraz BBI Development S.A., będzie pierwszym w Polsce, wielofunkcyjnym kompleksem lifestyle, zlokalizowanym w sercu warszawskiej Pragi. Obiekt łączy w sobie bogatą historię kulturalną dzielnicy – która zajęła czwarte miejsce w rankingu 23 europejskich dzielnic wartych odwiedzenia (Travel Supermarket, styczeń 2017) – z nowoczesnymi technologiami. Dawna Warszawska Wytwórnia Wódek zaoferuje gościom, pracownikom i mieszkańcom szeroką ofertę handlowo-usługową oraz wydarzenia kulturalne. 30 proc. z 21.800 mkw. powierzchni handlowej zajmą lokale gastronomiczne, serwujące dania z różnych kuchni świata oraz kawiarnie i kluby.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ